Yanlış Kıssa'dan Yanlış Hisse

26 Kasım 2009 Perşembe

dün sevinç var içimde, umut var; diyorum ki cska gelsin artık bir an önce, kapatalım şu hesabı. sabah kalkınca gazetelere bakıyorum ilginç ilginç haberler. bana mı ilginç geliyor yoksa herkese mi onu da anlayamıyorum.
denmiş ki tarih tekerrür'den ibaretmiş, evet doğru; denmiş ki daha önce de olmuş bak bu, evet doğru; denmiş ki fenerbahçe yapmış bunun aynısını, nasıl ya la?
benim tarihimden hatırladığım fenerbahçenin bilmemkaç senesinde yaptığı birşey değil, hatırlamam etmem; benim hatırladığım beşiktaşımın yaptıkları, aha da bir önceki girdide zaten belirtmişiz, demişiz yine olur mu la, yine yapabilir miyiz, şu tarihimize bir tekerrür daha ekleyebilir miyiz?
fenerbahçenin tarihini hatırlamayıp beşiktaşın tarihinden tekerrürler gören bir ben miyim bunu da anlayamadım?
beşiktaş'tan başka takımların tarihleriyle ilgilenmeyen bir ben miyim bunu da anlayamadım?
mevzudan fenerbahçenin tarihine atıfta bulunanları garipseyen bir ben miyim bunu da anlayamadım?
hal böyleyken de aklım kendime zor yetiyor zaten... anlayamıyorum...

0 yorum: