omurganızdan öpüyorum!

7 Ocak 2010 Perşembe

ey denizlerdeki süngerler, ey denizanaları, ahtapotlar, ve benzeri mahlukat, omurganızdan öpüyorum!
çekirgeler solucanlar tırtıllar ve kelebekler; midyeler, sinekler ve hamamböcekleri; sizleri de omurganızdan öpüyorum!
ey hak tealanın yarattığı yumuşakçalar, eklem bacaklılar, derisi dikenliler; öpüyorum sizleri de omurgalarınızdan!
selam olsun bizden size hey de hey!
ve türkiye basketbol federasyonu, bil cümle omurgasızlar sınıflandırılmasına tabi mahlukata selam ederken seni unutmak ne mümkün? hayvanlar aleminin senden ala omurgasızı mı var? seni de öpüyorum!

bizden ala da enayi yokmuş bunu gördük anladık, formayı değiştirmek çok da kolaymış ulan devranın has adamı galatasaray; herkes yapsın artık bundan böyle bazen tufan bazen celal, ulan alemin en zekisi galatasaray...

ve sitem etmiştik daha önceden, bjk.com.tr neden basketbol ligi puanlarının tablosundan galatasaray'ın puanını düşmedi diye birkaç hafta öncesinden; meğer varımış bi bildiği sitede o puan tablosunu koyan kişinin...

ulan..........
seni omurgandan öpüyorum türkiye basketbol federasyonu!

0 yorum: