Bir soruydu sadece...

20 Ekim 2009 Salı

pek üstüne yazacak bir şey yok aslında. Bir KaraKartal sormuş forzada engellilerin stada giriş durumunu sonrasında başlığa gelen cevaplardaki gelişen muhabbette bir yazı yaşanmış bir olayı anlatmış..
ne diyelim başlık "Bir soru"ydu sadece, bir cevap tam "Bir Kapak" olmuş.onlara birde özürlü, engelli derler... onlar öyleyse biz neyiz ki acaba? buyrun okuyalım. bu arada unutmadan Çelik Pençemiz'de Beşiktaş mesaisine yakında dahil oluyor. Fikstüre 1 kala... çok özledik çok...yazıyı da paylaşalım istedik...
Sadece Beşiktaş!

Evet haklısın dostum ama söylem alışkanlığı olmuş malesef ha ayrıca çoğu bu durumu yaşayan vatandaşımız kendısıne engellı denmesındende rahatsız oluyor oda ayrı ayrıca geçen sene kayseri maçından önce başımdan geçen bir olayı paylaşayım tam konusu stada gitmek için okmeydanından otobüse bindim ve refleks olarak otobustekı boş koltuklardan üstünde Beşiktaş forması olan birisinin yanına oturdum hemen sürekli mesaj yazdığını farkettim birkaç durak sonra yine refleks olarak Beşiktaş konusunu açtım muhabbet ilerlediği esnada arkadaşımız görme engelli olduğunu söyleyince şaşırdım kendisi ankarada yaşıyormuş ailesini ziyarete gelmiş ve yiğeninin istanbula gidiyorsun Beşiktaşın maçınada git dayı demesi üzerine ona söz vermiş ve sözünü tutmak için direk otogardan stada yönelmiş (inönüde daha önce hiç maça gitmemiş sadece ankarada Beşiktaş maçlarına gitmiş )bu arada benim allaha şükür hiçbir engelim olmamasına rağmen engelli dediğimiz o arkadaşımıın benden ve benim gibi sağlıklı en alamızdan daha seri mesaj yazdığını farkettim hatta bir mesajı bana teyit ettirdi babasına istanbula vardığını akşam yemeğine yetişemeyeceğini felan yazmış uzun uzun ve en ufak imla hatası bulunmadan bana gösterdi bende valla ben bukadar kusursuz yazamam dedim rehberden babasının sırasınıda buldu ve yes ledi ben tabi hayretler içinde düşünüyorum sonra işletme mezunu olduğunu ankarada resmi bir kurumnda çalıştığını söyleyince iyicene şaşırdım acaba engeller azme engel olabilirmi sorusuna orda cevap buldum.konuşma sırasında Bende stada gidiyorum diyince sana zahmet olmazsa bana refakat edermisin dedi sıkılarak bende memnuniyetle ederim dedim ve taksimde indik hatta o maç öncesi malum maç öncesi shovu ve olayları vardı o sebepten vakitte var istersen önce semte gidelim çok güzel atmosfer olacak o anı yaşayalım dedim peki dedi semte gittik semtte karnaval alanı gibiydim maşallah besteler meşaleler çoşku üst düzeydeydi o maç öncesi besteler 1 söyleyişte ezberliyordu hemen 2.sinde mırıldanarak eşlik ediyordu muhteşem haz almıştı atmosferden çok keyiflendi bu taraftarı şehir efsanesi olarak anlatıyolar zannederdim gerçekmiş dedi sonra stada yöneldik istanbuldaki prosedürü bilmiyorum inşallah sorun çıkarmazlar dedi bakanlık tarafından verilmiş engelli kartı vardı stada vardık sorduk engelli girişine yöneldik ona refakat edecek birisi gerektiğini söyledi ben açığa girmiyordum o sebepten çevrede bileti olmayan tanıdığım Genç kartallardan birini ona refakatçı olarak eşlik ettirdim kapıdaki görevli mırın kırın etti refakatçi için ama bizim ısrarımız sonucu refakatçiyede izin verdi çünkü oraya tek başına yönelmesi mümkün değildi maç sonrası yanındaki kartaldan haberini aldım muhteşem keyif almış içerdede ve benim telefonumu almış ertesi sabah beni aradı ve teşekkür etti ve ankaradaki bir maç öncesi beni yemeğe davet etti sağolsun gerçi hala davetine icazet edemedik ama neyse uzun lafın kısası engelli dediğimiz kişilerin çoğuna o engellerinin engel olamadığını anlatmaya çalıştım düz yazı şeklinde inanınki o yazsaydı bu yazıyı hiçbir virgülü dahi atlamazdı

0 yorum: