infinite loop

11 Haziran 2010 Cuma

yine sil baştan aynı senaryo...

şimdiki dünya kupasının 1 numaralı favorisi olan ispanyanın teknik direktörü olan Delbosque'ye sabredemeyip bir kalemde harcayan, rıza hocaya arka çıkıp sonra da kapı önüne koyan değerli(!) yönetimimiz, şimdi de bursayı şampiyon yapan ertuğrul sağlam'a yaptıklarının aynısını mustafa denizli'ye yaptı. koca camiayı aptal yerine koyup günler öncesinden anlaştıkları teknik direktörü açıklamak yerine başka teknik direktörlerle görüşüyorlarmış izlenimi yarattılar.

ispanyol basını bile bizimle dalga geçer oldu; "Beşiktaş popstar mı seçiyor?" diyerek. tabi onlar alışkın olmadıkları için bizim yönetimimize, yadırgadılar bu durumu? geçen sene ronaldo'dan bile daha büyük transfer yapacağız deyip tabata'yı alan, hatta büyükmüş gibi görünmesi için 8 milyon euro veren bir yönetimimiz var sevgili ispanyol basını! daha neler neler var bizim bu yönetimimizde bir bilseniz, gazeteciliği bırakırsınız!
sonuç itibariyle demirören bir teknik direktör daha yollayıp yerine yenisini aldı. ben schuster kaçıncı oldu inanın sayısını unuttum ama şunu biliyorum ki bazı klüplerin tarihleri boyunca yapmadıkları teknik direktör değişikliğini biz 6 ila 7 yılda yaptık. ne kadar, ne kadar acı değil mi?

şimdi bana, schuster beşiktaş'ı başarıdan başarıya koşturur mu diye sorsanız, hiç sanmıyorum! en fazla başarıya koşturur o da lig şampiyonluğudur... senenin birinde şampiyon oluruz, sonra onu da gönderirler ilk başarısızlıkta. böylece, bu devran da böyle döneeer böyle gideeer.
50 yıl sonra demirören 1586. teknik direktörünü denerken ben bu yazıyı açar içlenerek okurum.. yine içimde garip birşeyler böyle döneeeer böyle gideeeer....



bir kovalainen yazısıdır

0 yorum: