yetmez!

28 Temmuz 2010 Çarşamba

yazıya rastladık forza da sonra bulamadık forumda ama yazan arkadaş güzel ifade etmiş.

Büyük Başkan Süleyman SEBA döneminden sonra pişmanlık la başlayıp ağır kanamalarla biten Serdar BİLGİLİ döneminden çıkmıştık.

Yıldırım DEMİRÖREN tam da duymak istediklerimizi söylüyordu.

"ŞÖYLE BEŞİKTAŞLIYIM, BÖYLE DUVARDAN ATLARDIK YENİ AÇIKDAN BAŞLADIK BELEŞTEPEDEN ÇIKTIK" vs...

Galatasaray maçı'ydı. "Forza" olarak maçtan önce muhteşem bi eğlence düzenlemiştik. Beşiktaş TV nin gıcır gıcır mikrofonu ve kamerası geldi mekana. "ÇOCUKLAR ŞÖYLE KÜFÜRSÜZ BİŞEYLER SÖYLEYİNDE ÇEKELİM"...

"OOOOLLLEEEYYYY YILDIRIM DEMİRÖREN OLEEEYYYY"

Şeref Bey'de de aynen devam etti Başkan'ı karşılama töreni...

"STADI BEĞENDİK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ !" Hava sıcak, şımarıyoruz üstüne... "YÖNETİM UYUMA KAPALIYA KLİMA"

Derken gün geldi devran topaç oldu döne döne...
Bütün stad yıkılıyor "YÖNETİM İSTİFA" Gözler Şeref BEY'in kalbinde tık yok... Herkes "TIK" bekliyor. AMA YOK !

Çünkü oradakiler biliyorki, bir "TIK" lasa bu başkan gidene kadar MAÇLARI KATLETMEK PAHASINA DURMADAN TIKLAMAK LAZIM....

KANIMIZDA VARYA. GERİ VİTES OLMAZ !

Çalkantılar bağıralım bağırmayalımlar derken herşey daha kötüye gitti ve artık Şeref BEY'in kalbide istifa diye atmaya başladı... Besteler yapıldı...

Sonra enteresan şeyler oldu, yasaklar geldi vs.

DENİZLİ MAÇINI SÖYLEMİYORUM BİLE. AMA SADECE ŞUNU SÖYLEMEK İSTERİM ;

O GÜN İÇERİSİNİN BOMBOŞ OLMASINA RAĞMEN TEK BİR KAPALI BİLETİNİN KALMAMASI(!) ÜSTÜNE KARABORSA DAN EKSTRA PARA VERİP BİLET ALAN VE BUNUN ÜSTÜNE DAYAK YİYİP TARTAKLANAN ADAMLAR OLDU...

Ve onlar bunları yaşarken yumruk savuranlar ve yumruk dan sakınanlar herşeyin fakında idi... NE DEDİLER ?

YILDIRIM TRİBÜNÜN .... KOYDUN ! Kimse kimseyi kandıramaz biz herşeyin farkındayız hesabı

Tatil girdi, Q7 geldi derken imza töreninde "OLAN OLDU" gibi enteresan bi açıklamanın ardından, "BEŞİKTAŞ'IN SAHİBİ KONGRE ÜYELERİDİR" lafını unutup sayın başkan "TARAFTAR İSTEDİ BİZ ALDIK" demezmi ??

HAAAAA DEMEKKİ KONGRE ZAMANI ZARFLARA, DESTEK LAZIM OLDUMU TRİBÜNE OYNAMAK LAZIMMIŞ...

Bunuda öğrendik...

Gelelim dün geceye...

Kimseye "neden" diye sormak benim haddim hiçbirzaman olmadı olmayacakta... Abi gördüğümü saygı ile selamlar kardeş gördüğümü koltuğumun altına alırım... Tüm bu yaşananlardan sonra dün SAYIN BAŞKANIMIZIN ESARETİNİN KAÇINCI GÜNÜNÜ OLDUĞUNU SAYAMADIM. uzun bir süre sonra Kendi(!) stadına gelip ve abilerimiz tarafından çiçeklerle karşılanmasını kendime anlatamıyorum. Diğer takım taraftarlarının sormasına bile müsade etmiyorum onun için...

Ben şöyle algıladım. BEŞİKTAŞ'IN BAŞKANLIK MAKAMINDA OTURAN KİM OLURSA OLSUN SAYGI DEĞER, SAYGIYI HAK EDER... TRİBÜNDE KIRMIZI KART'I ÇEKTİK AMA STADA GELMEMESİNDEN RAHATSIZDIK. VE EVİNE GİRERKEN SICAK BİR HOŞGELDİN DEDİK... Tarzında birşeydi sanırım...

Yoksa başkanla aramız düzeldi yarın öbür gün guti gelir, ilk yarı biterken en yakın takipçimize 12-15 puan fark koyduk mu "BÜYÜK BAŞKAN EL SALLA", "OLEEEYYY YILDIRIM DEMİRÖREN" tezahuratlarının olması sözkonusu değildir zannımca... Böyle bir çelişkiyi, böyle bir kör kuyuya atılmayı kaldıramam şahsen...

Hani hep derler ya "İnsanlar balık hafızalıdır, zamanlar herşey unutulur... ÖYLE ŞEYLER OLDUKİ BALIKLAR BİLE UNUTMAZ...

BU ARADA ANONSCU ARKADAŞ'A SELAMLAR EDERİM... BÜYÜK BAŞKAN DEĞİL, BÜYÜK BEŞİKTAŞ ! EN BÜYÜK BEŞİKTAŞ !!!

Okuyan herkese teşekkürler...


27 TEMMUZ 2010 SALI > GUTİ'nin İMZA TÖRENİ...

Hepimize geçmiş olsun... Hepimize derken bir grup&ruh veya dernek'den bahsetmiyorum... Beşiktaş taraftarlarından bahsediyorum... Beşiktaş taraftarının inandırıcılığı, ağırlığı bu akşam itibarı ile tarihde hatırlanacak güzel anılarda kalmıştır... Bu saatten sonra tribünden gösterilen hiçbir tepki ciddiye alınmayacağı gibi, diğer takım taraftarlarının ENVAİ ÇEŞİT SUÇLAMALARINA BOYUN EĞİP GİTMEK ZORUNDA KALACAĞIZ...

"YEEETEEERRRR YILDIRIM DEMİRÖREN" diye espirili bir şekilde yaklaşık 1 hafta önce bahsettiğim başkanlık makamında oturan insanı onure eden, zamanında aynı kelam'ı kızgınlıkla söyleyen ben ve benim gibi BEŞİKTAŞ'LILARI utandıran topluluğun içerisinde olmadığım için allahıma bu akşam şükür ettim... İyiki mesai saatine denk gelmiş...

Kalbim çok kırık olduğu için başka bişey yazmak istemiyorum. İlerleyen günlerde bakalım daha neler göreceğiz.

GÜN OLA HARMAN OLA !

0 yorum: