yollarda..

20 Şubat 2010 Cumartesi

Ceplerimdeki hacıyatmazlarda sevdim ben seni.. Yağmur yağdı, uykum kaçtı, bir kuş kondu badi parmağıma ve ben hepsinde seni yaşadım aslında. Şimdiyse ağlıyorum bir başıma.

Biliyorum her zamankinden daha zor şimdilerde seni sevmek, bana yalanlar söylediğini bile bile yüreğimin sevdan ile bilenmesine izin vermek. Umutsuzca yarını beklemek.

Ve umudum azalsa da yarından yana, içimdeki seni öldüremeyeceğimi bildiğim için yolunda yürümeye devam ediyorum. Geride bıraktıklarımı düşünmüyorum bile, sen-merkezli hayatımda herhangi bir değişiklik yok acımın artmasından başka.

Yarının bir farkı yok aslında bugünden, rakibin bir farkı yok renginin değişmesinden başka, sevdamın bir farkı yok acımın artmasından başka. Mabede girişte yine aynı heyecan, çıkışta da yine aynı acı olsa da ben sana gelmekten vazgeçemem ki. Bildiğim ya da bilmediğim bütün yollar, kaybolduğum caddeler, çıkmaz sokaklar bile sana çıkarken ben senden ayrı kalamam ki..

Tek fark umudum kalmadı artık tribünden yana. Takıma dönmek değil, içe dönmek öze kavuşmakken benim derdim, özlenen güveni ararken sırtım, her geçen gün acılarla yüzleşmekten bıktı kalbim. Durmamı söylese de beynim yolundan alıkoyamadım ayaklarımı. Kalbimi yenemedi aklım. Yenmesini de istemedi benliğim. Tüm varlığıyla karşı çıktı ruhum.

Ve ben sadece yorgunum şimdi. Zorlamayla takıma dönen tribünden, abilerden, ablalardan, amcalardan, teyzelerden tüm bu iğrenç akrabalık ilişkilerinden. Derneklerden, dernek olmayan gruplardan, çarşı şubelerinden, adreslerden.. Tiksindim seni “sahiplenen” her şeyden.

Çünkü; ben bir tek seni sevdim..

Kalan tek umudum, asi ruhum ise şu şarkıda gizli belki de:

yollar var yollar uzun hüzündür sonu hüzün
mutluluklar belki de bilinmez yollar uzun

nice kar boranlarda senin aşkın uğruna
buz tutmuş sokaklarda haykırsam yıldızlara

yollar var yollar uzun hüzündür sonu hüzün
mutluluklar belki de bilinmez yollar uzun

tan yerinden savrulan isyankar yüreklerden
kanat çırpsan göklere en yüksek tepelere

gülüşün bana, bana yine dönse sevdiğim, sevdiğim dese

bir senin için geldim bir senin için güldüm
bir senin için öldüm sal yüreğimi yüreğine

1 yorum:

asidiktesir dedi ki...

bugün yazsaydın bu yazıyı, bu kadar nokta atış yapabilir miydin acaba?