adnan polat

22 Eylül 2009 Salı

şöyledir böyledir, iyidir kötüdür, ama şeytan iyidir de çevresi kötüdür... şunu yapmış bunu yapmış! lan yürüyün gidin lan!
geçin efendim, geçin!
bundan böyle, adnan polat hakkında ileri geri konuşan karşısında beni bulur!
evvela dün gördüğüm görüntüyü size anlatayım:
adnan polat, kasımpaşa ile oynanan maçta, bilet fiyatlarını protesto etmek için gidip tribüne, galatasaray taraftarının ortasına oturuyor. bir gol sevinci var tribünde...

biz seba' yı görüp beşiktaşlı olanlardanız! ve seba'nın hareketlerini, tarzını adnan polat'ta gördükçe şunu diyesim geliyor: "başkan"

evet efendim, bir beşiktaşlı taraftar blogunda bu günleri de görecektik, adnan polat övgüleri...
mukayese için, şu şöyle yapmış bu böyle yapmış demek için söylemiyorum bunu veya size birşeyler hatırlatmak için söylemiyorum bunu, kıskandığım için söylüyorum. ilk defa hayatımda, sarı kırmızıyla ilgili birşeyi kıskanıyorum ve kayıtlara geçsin istiyorum!

adnan polat'a, kasımpaşa maçındaki hareketinden ötürü, yılın başkanı ünvanını veriyorum!

ve adnan başkan, "başkan", ilk gördüğüm yerde, yüzyüze ileteceğim bu sevgi dolu ve kıskançlık barındıran cümlelerimi...

eyvallah başkan!

her tribün senin gibi bir başkan ister, emin ol!

ileriye tedarik notu:
bir de, uzun uzadıya kayserispor maçının anlatılması, kayıt altına alınması lazım, hemen, derhal unutulmadan!
o maç ki, beşiktaş tribünlerinin uyanışıdır derin uykusundan, ve umudumuz geri yastığa gömülmeyecek olmasıdır...
bu işle ilerleyen günlerde ben, veya çok daha temizi, bizzat maçta olabilme şerefine ve şansını yakalayan diren dostum ilgilenir.
bekleyin, bekletin!
beşiktaşım geliyor, çalsın davullar sazlar, alemin kralına, feda olsun bu canlar!

0 yorum: